søndag den 23. juni 2013

veninde hygge

Min aller goeste veninde var på besøg i fredags, elsker de dage, hvor vi kan kreahyggesnakke sammen. Bedre terapi findes ikke.
har gang i en masse forskelligt for tiden, minialbums fra vores tur til Disney (de er så slet ikke mini i tykkelsen længere)


er blevet en ivrig fletter af disse tasker. De to her er til pigernes tablets. De fik under Lock outen lov at bruge deres opsparede lommepenge på en tablet, også har de hver valgt farver/papir af det gavepapir, vi nu havde til at ligge. Det med pigerne på er fra Silkes fødselsdagsgaver.
God sct. Hans til jer alle. Vi skal om lidt hygge hos et hold venner.
P.S. Nogen der kan fortælle, hvorfor der står 6 faste læsere, men jeg kan kun se de 4. Mig ikke forstå

2 kommentarer:

  1. Fantastiske tasker du kan lave. Godt jeg ikke har brug for så meget terapi, for jeg fik aldrig flettet den første firkant !
    Mig kan ik forklare om dine venner.
    Men jeg kan sige, at jeg pludselig ikke var fast læser. Og det ved jeg, at jeg har været - helt sikkert. Så jeg har logget mig ind igen og meldt mig helt forfra.
    Mærkeligt....

    Håber ikke du røg af sted på kosten - for jeg regner med vi ses på onsdag.

    SvarSlet
  2. Er det med vilje du har den ordbekræftelse på din blog. Det er SÅ irriterende. Hvis du vil fjerne er brugsanvisningen her:
    http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=14032.0

    SvarSlet