fredag den 14. juni 2013

klar til hygge weekend

I aften skal jeg krea hygge med en flok tøser, kender kun et par stykker af dem i forvejen, men er sikker på det bliver top hygge. For år tilbage havde jeg ikke turde møde nye, men nu synes jeg, det er fedt at lære nye at kende.
I morgen eftermiddag og aften får vi besøg af 4 gamle venner til spille hygge.
På den kreative front laver jeg Disney mini albums, en til hver af pigerne. Mini album er så meget sagt, for de er snart ti cm tykke.
Før ville silke være bager, nu er det bamselæge. Her er hun ved at sy en bamse, der var gået hul i.

 
 
Godt med fodvarmer, når man scrapper.
 
 
 
Knus og god weekend
 

2 kommentarer:

  1. Først tusind tak for det flotte album du har bidraget til. En fantastisk ting at få.
    Ikke mindst tak for alle de pæne ord - jeg bliver jo virkelig rørt. TAK.

    Dejligt at du er kommet videre. Og når man efterhånden kender dig, så kan man absolut ikke mærke, at du har/har haft problemer af den art....
    Du er SÅ sej og så sød og sjov - og lidt fix i den undertrøje - Så du ER kommet rigtig langt.

    Rigtig god weekend til dig og den kommende bamselæge. Det arbejde skal der også være nogen til. Det er jo vigtigt, at al indmaden ikke kommer ud....

    SvarSlet
  2. Jeg synes at det er sjovt at møde nye. Sjovt at se forskellige scrappestile. Fik du lavet noget?: )
    God Sankt Hans.

    SvarSlet