tirsdag den 16. april 2013

Royalt besøg

I lørdags sku' der så være royalt besøg her i byen, og jeg kom sådan til at tænke på Annette og hendes minialbum med de ægte royale. http://minscrapside.blogspot.dk/ Her er hendes vildt flotte blog.
Nå men , her i byen kunne det kun blive til greve Ingolf og frue. Noget med at han har skænket en gammel brandbil til et museum i byen (som nærmest ingen ved eksisterer hehe). Men altså den røde løber var rullet ud foran den lokale cafe, for der skulle de have frokost. Først kom en masse forskellige gamle brandbiler kørende og tilsidst greven hamselv i en ægte kronebil.
Da de var gået ind spurgte journalisten fra tv alle børnene om nogen havde lyst til at blive interviewet. Lærke var en af dem og hun endte i de lokale nyheder om aftenen, sjovt.
Der var godt nok ikke mødt ret mange op og hovedparten var kommet, fordi børnene ville se brandbilerne.
Så jeg morede mig vældigt, da jeg så klippet i tv, for de selvfølgelig lige brugt den rigtige kameravinkel, for derså ud til at være mange.


Ellers nyder vi, at der er kommet jævnaldrende børn på vejen at lege med, altså til vores børn.

1 kommentar:

  1. Dejlig beretning fra en stor begivenhedsrig dag i byen.....
    Og lidt kongelig har man vel lov at være.....

    Det var da modigt gjort af Lærke, sådan at lade sig interviewe. Og så faldt der da lidt berømmelse over jeres familie....haha.

    Tak for de pæne ord om min blog. Jeg er meget beæret. Og så netop i dag på Majestætens fødselsdag. Denne gang har hun nok kigget langt efter os, for vi kunne altså ikke nå over at vinke i dag.

    God aften til dig.

    SvarSlet