lørdag den 6. april 2013

impulsiv hygge

Sms'ede til min kusine og pludselig var vi til hygge med bål, skumfiduser, kiks, og aftensmad over bål, så kan det da ikke blive bedre, og vejret indbyder jo til det.





Så mens min kære kusine ikke vil have hjælp til at forberede maden og lave snobrødsdej, benytter jeg chancen til at skrive her. Ahhh

Tilsidst et smash indlæg. Måtte fedtsuge min bog, og lave den i to. Her før og efter billeder.


 
 
eller rettere efter og før billed. Ønsker alle en super super weekend
 

1 kommentar:

  1. Det var dog en flot tyk bog. Du burde da udgive bind 1. bind 2. bind 3 osv....haha.
    Synd man ikke kan få megaspiraler. Jeg har selv prøvet det samme, og kunne godt bruge nogle XXl-spiraler.
    Skønt med sådan en dag med kiks og bålmad. Men i dag er tp vist ikke til det. Her sner det. Det bliver dog ikke liggende.
    God søndag.

    SvarSlet